Românii sunt încă dependenţi de televiziune, iar datele furnizate de statistici arată că mulţi au şi câte trei televizoare în casă.
Mai mult, în timpul evenimentelor sportive globale, vânzările de astfel de aparate cresc şi cu o treime faţă de perioadele obişnuite, confirmă comercianţii, citați de stirileprotv.ro.
Un tânăr din Bucureşti ştie ce vrea de la un televizor: să-l facă să se simtă ca în tribună la un meci mare. ″E ca şi cum te-ai uita din interiorul stadionului. Ne chemăm prietenii, e altceva când priveşti pe un ecran de ultimă generație’’, spune el.
Şi cum în această perioadă toată lumea vorbeşte despre fotbal, vânzările de televizoare sunt în creştere.
În plus, românii vor acum televizoare cu diagonale mai mari.
Cu cât s-au mărit ecranele, cu atât a crescut şi dorinţa românilor de a-şi echipa casele cu televizoare mai multe şi mai performante. Acum, media naţională este de 160 de televizoare la 100 de case. Asta înseamnă cu 35 mai multe faţă de acum 10 ani.